22 Ocak 2010 Cuma

Karne sevincimiz....

 Sabah erkenden kalktık karne alacağız diye ...Ailece düştük okul yoluna babamız karne vercek kuzularsa alacaklardı ..
Yolda arabada her sene ki aynı diyalog.....

Furkan  annnee benim sınıfıma geleceksin dimiiii? 
Berkan anneeeee benim karne almamı görmiycen mi iii?

İkisini de memnun etmek lazım bu durumda  ne mi yaptım ??
Furkan biraz daha büyük olduğu için izah etmek durumunda kaldım  ve kardeşinin karnesini alır almaz senin sınıfındayız dedim ve öylede oldu. Allah'a şükür ikisinin istediği de oldu ...Berkanım çok hareketli bir çocuk ama beraberinde de Rabbime şükürler olsun zekide,  karnesi tam beklediğimiz gibi güzeldi ..
Gelelim Furkancığım'a, Furkan takdir belgesi aldı ..Karnesi, onunda çok güzel  yani....
Başarının sonucu ve yüze yansıması ...
Kuzum benim ders çalışmayı sevmediği halde dersi derste iyi dinlediği için maşallahı  var ...

Karnelerimizi aldık ve çocukların haftalar önceden muhabbetine başladıkları karne hediyesi faslına geçtik ...Karneleri ve dersleri çok güzeldi.  E eee hak etmişlerdi doğrusu ..
Başarıyı ödüllendirmek gerekiyordu ...                                         
              Hediye olarak istedikleri şeyler belli idi ..  Furkan kendine ait bir flash bellek  ,Berkan uzaktan kumandalı bir araba istiyordu .
Önce Forum İstanbulda beraber yemek yedik .    

Beraber, istedikleri şeyleri biraz dolaştıktan sonra aldık ...
Avm' de dolaşırken Giness rekords live etkinliği ile karşılaştık ...
Bu değişik bir çok başlık alında rekor denemeleri idi .Biraz abuk subuk ama eğlenceliydi ..
Furkan 1 dakikada en çok kalem dikme yarışmasına katıldı ve 8 tane dikerek ilk elemeyi geçen kişi oldu ..
Sonra salça kutuları ile 1 dakikada pramit yapmayı denedi 43 sn sürdü yapması ...
Bu arada Berkan çekimserdi ama kenardan kenardan yapabilirmiyim acaba diyerek denemeden de duramadı yani ....
Haaaa bide en çok sesle en uzun çığlık atma yada bağırma denemeside vardı ki. Furkan bunu da denedi ve
alabildiğince bağırarak ilk dönemin tüm sıkıntılarını attı yavrum üzerinden ...
İşte böyle onlar karneleri ve başarıları ile bizi sevindirdiler .Biz de onlarla güzel bir gün geçirdik ...

*Bu arada öğretmenlerimiz Nazmi Atlas Bey  ve Mehmet Asan Bey'lere pedogojik yaklaşımlarından dolayı teşekkür etmeyi de unutmayalım ...

13 yorum:

  1. her iki beyi de kutluyoruz ve başarılarının devamını diliyoruz
    herşeyi hak etmişler anneleri elinden geleni esirgemezsin diye umuarak maşallah diyorum

    YanıtlaSil
  2. çocuklarına maşallah.başarıları ömür boyu sürer inşallah.hayırlı günler

    YanıtlaSil
  3. Sevgicim Allah öncelikle çocuklarımızın hayırlı evlat olmalarını nasip eylesin.Hayattada başarılı olmaları önemli tabi.En güzel günler bunlar.Rabbim bu günlerimizi aratmasın (amin)

    YanıtlaSil
  4. MAŞALLAH başarılarının devamını nasıp etsın RABBIM..
    Sağlıklı mutlu ömürler versin ALLAH ım..
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  5. Allah Bağışlasın...Çok tatlılar...Üniversiteli oldujları günleride görmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. SA.Tebrikler!!! ve başarılar RABBİM,hayırlı ilim yapmalarını nasip etsin amin.A.E.O

    YanıtlaSil
  7. Allah bağışlasın, başarılarının devamını diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. sevgili Gül,sevil,casminella ve gümüşlerin gobi dünyası teşekkür ediyorum ...
    Cahide;Amin diyorum ve Rabbim tüm çocukları anne ve babalarına hayırlı evlat etsin inşallah ...

    Ayfer abla,teşekkür ediyorum ve güzel duana amin diyorum ...

    YanıtlaSil
  9. küçük oğlanı pek bir sevdim ..(ıkısıde masallah tatlı ama kucuk pek bır afacan duruyor :)
    Allah zihin açıklığı versin tebrikler..

    YanıtlaSil
  10. Ikı yakısıklıyıda tebrik ediyorum,egitim hayatları boyunca hep basarılı olsunlar insallah :)

    YanıtlaSil
  11. sümeyye Berkan gerçekten de afacan mı afacan iki dakika aynı yerde durmuyor heran birşeyler yapma derdinde tespitin doğru yani..

    YanıtlaSil
  12. tebrik ederim kuzularını annesi..maşaallah akıllı yavrulara..başarıları daim olsun inşaallah...

    YanıtlaSil
  13. karı guzel kullanmnızısı

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...