16 Şubat 2010 Salı

Hasta ziyareti ,Muffinler veee ufak bi gezi ...

Bu pazar günü,  seyreden soğuk kış günlerine göre güzel ve ılık  bir gündü..
Bir hafta kadar önce dedem kalp ameliyatı olmuştu .Hastaneden çıktıktan sonra ziyaret etmek görmek istedik.Dedem annemlerde kaldığı için başka ziyaretçileri de olacağını düşünerek bu  mufinleri yaptım ve götürdüm ...
Aslında çok ta kolay oldu bu muffinler...
Adı Farina Bella olan hazır kek karışımını kullandım .Ben yaparken içine fındık, fıstık ve damla çikolatası ekledim .
Karışımı hazırlayıp kutudan çıkan pişirme kaplarına döküyorsunuz .
Ben biraz artırdım ve evde ki minik kek kalıplarını da kullandım .
Eğer acil bir misafiriniz ve fazla da zamanınız yoksa, elinizin altın da bulunsun derim .Çünkü güzel bir lezzet.
Üzerine çikolata sos hazırlayıp onu sürdüm ...(çikolatayı benmari şeklinde erittim )
Annemler Sarıyerde oturuyorlar.. Sarıyer, deniz kenarında küçük bir kasaba gibi çok şirin bir yerleşim yeri .
Havası çok güzeldi .Sanki her taraf deniz ve açıkça balık kokuyor.Denizin üzerinde martılar. 
Bu güzel görüntüleri arabanın camından hareket halinde iken çektim...

Sahilde ki evlerden bir kaç kare ...
Çok hoş görüntüler vardı aslında bunlar benim yansıtabildiklerim ...
Hepsinde ayrı hikaye, hepsinde ayrı yaşanmışlıklar vardır herhalde...

Beyaz evlerden bir kaç tanesi  

Burası da Tarabya
Eve dönerken sahilden Tarabya,Yeniköy ve İstinye üzerinden dönmeyi tercih ettik .Uzun süredir kullanmamıştık bu yolu .
Sahilde her taraf sevgililer günü temaları ile süslenmişti ...


Hava güzel olur da İstanbul'un trafiği hiç olmaz mı?
Biz de aldık bundan kendimize düşen payı, bekledik dakikalarca yollarda...
 İstanbul trafiğinde geçirdiğimiz saatleri de çok iyi bildiğimiz için geçirdiğimiz dakikalara da şükrettik ..  

21 yorum:

  1. dedenize geçmiş olsun.muffinler harika görünüyor.Fotolarda harika.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Mmm bu muffinler çok usta işi görünüyor :) hazır karışım olması önemli değil, senin sunumun çok güzel olmuş Sevgi eline sağlık :)

    Dedene de çok geçmiş olsun, Allah büyüklerimizi başımızdan eksik etmesin..

    YanıtlaSil
  3. Sevgicim ne iyi etmişsin,annenlerin aynı yerde olması ayrı bir güzellik.Muffinler enfes görünüyor ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. Muffinler çok güzel gözüküyor, hemde çok önemli bir vazife üstlenmişler, hasta ziyaretine gitmişler..ellerine sağlık cnm..dedene de çok geçmiş olsun, inşaallah daha iyidir...

    Sevgiciğim fotoğrafların da çok güzel..özellikle belirtmek isterim ki alttaki sümbüllü tatlı fotosu var ya o favorim olsu benim :)

    Bu arada geçen ders Berkan yanımdaydı, biraz karnı ağrıyordu. yarım saat burada yattı, ilaç da verdim...iyileştiğini ve ağrısını geçtiğini söyleyince, baktım enerjisi de yerine gelince sınıfına gönderdim..telefon açacaktım aslında bilgi vermek için ama yorum yazarken buraya ekleyeyim dedim:)

    YanıtlaSil
  5. dedene acil şifalar dilerim sevgicim.muffinler muhteşem.resimler geçeketen çok güzel.çok özledim bende istanbulu.inşallah bu yaz ordayız.

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun,acil şifalar dilerim....muffinler çok lezzetli görünüyo ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun. ALLAH acil şifa versin. Muffinler harika ellerine sağlık. Resimlerde öyle...

    YanıtlaSil
  8. Filiz, teşekkür ediyorum ..

    Handenur,mufinleri beğenmene sevindim.Çocuklarda çok sevdi.Duana bende amin diyorum hayat onlarla daha güzel Rabbim eksikliklerini göstermesin .

    Cahideciğim, İsanbul'un hayatımda ki güzelliklerinden biridir, annemle aynı şehirde olmak..

    Ayşe; merak ettim bak telefonla görüşelim mi?

    Aleyna; Rabbim tüm şifaya ihtiyacı olan hastalara yardım etsin .
    Yazın istanbul güzel oluyor. özellikle ilkbahar da görmelisin hemşerim olarak tanışmakta isterim ...
    Ceylan teşekkür ederim ..
    Arzu; duana amin diyorum .beğenin içinse teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. CANIM NE GÜZEL GEZMİŞSİNİZ OOHH İSTANBUL ÖZLEMİM DEPREŞTİ..:(( FARNA BELLA DAN BANADA BİR PAKET GELDİ HENÜZ DENEMEDİM... BU AKŞAM BİR EL ATAYIM:))

    YanıtlaSil
  10. hmm cok guzel görunuyorlar bu arada istanbul ne guzel bir sehir ;D

    YanıtlaSil
  11. Merhaba. Dedenize geçmiş olsun, acil şifalar... Muffinler de harika görünüyor, ellreinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. Dedenize geçmiş olsun, acil şifalar... Muffinler de harika görünüyor, ellreinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Sevgicim Dedene büyük geçmiş olsun diyorum Muffinler süper eline sağlık çok şık olmuşlar

    YanıtlaSil
  14. İlk olarak Merhaba,
    mis gibi çikolataca ve muffin kokusunu aldım bilem:)Yemek yapmayı çok seven birisi olarak..
    Hee bide Sarıyeri çok severim,bi de ona benzeyen beykozu:)

    YanıtlaSil
  15. questi muffin devono essere deliziosi!!!complimenti!

    YanıtlaSil
  16. selamun aleykum ,

    zati acliktan midem donuyor,bide bu muffinleri gorunce agzim sulanmasi desem yalan olur.ellerinize saglik.

    dedenizede gecmis olsun.rabbim sifa versin.

    YanıtlaSil
  17. ne şık bir sunum olmus canım ellerıne saglık süper görunuyor.:)sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Cok gecmis olsun, Muffinlerde cok guzel gorunuyor :) Istanbul fotolarida oyle :)

    YanıtlaSil
  19. sevgicim muffiner harika..

    buarada dedene geçmiş olsun bizim buaralara gelmişsin

    tesadüf eseri gördüm fotograflar

    sarıyerden tarabyaya..

    sen nerde oturuyorsun cnmm

    YanıtlaSil
  20. Değişik tadlar,
    Ben Başakşehirde oturuyorum ...
    İstanbulda mesafeler uzak ama alışığız biz buna ..
    sen nerede oturuyorsun?

    YanıtlaSil
  21. selamlar.
    maşallah sarıyerlileri bir araya toplamışsınız :)
    bende doğma büyüme sarıyerliyim ama ben bile böyle güzel resimleyip anlatamazdım heralde.
    sarıyerin havası bambaşkadır evlenip sarıyerden ayrıldığım ilk yıllarda hacıosman bayırına gelmeden denizin kokusunu burnumda hissederdim o derece özlerdim anlayın.şimdi alıştım tabi.resimler çok güzel nostalji oldu bana ama kopyalayamıyoruz galiba :)yüzsüzlüğünde bukadarı değilmi :)
    hayırlı geceler güzel muhabbetler..

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...