29 Nisan 2010 Perşembe

Hurmalı -Elmalı Kurabiye..



Merhabalar herkese;
Bugün de tam gün kermesteydim ..
Bu hurmalı elmalı kurabiyeyi de orada satılması için bu sabah yaptım .
İsabetli bir seçim oldu hepsi de satıldı..



Kurabiyeleri aynı tat da  fakat farklı 2 şekilde yaptım .
Üstte sade görünümdeki kurabiye
Bu kurabiyeyi daha önceleri hurmalı bir içle yapardım enfes olurlardı ..
Bu sefer hurmalı içe elma rendesini şekerle kavurup ekledim yine güzel oldu..
Altta ise üzerine file fındık serptiğim kurabiyeler...

Tarif için şuraya bakabilirsiniz.
Baktığınız tariften farklı olarak
***Hurmalı içe 2 elmayı bir tavada 1 çay bardağı toz şeker ile suyunu çekene kadar kavurdum .
Hurmalı karışıma ekledim .Böylece hurmalı elmalı içimiz hazırlanmış oldu..
***Bir diğer fark ise kurabiyelerin bir kısmının üzerine yumurta sarısı sürdüm ,üzerine de file fındık serptim .
Bu şekilde de çok güzel oldu..
Kurabiyelerin resimlerini evde çekmeyi akıl edemediğim için çok da net değil artık affola...
Kermese gidip kelirken gözüme takılan güzelliklerden biri 

8 yorum:

  1. hey bım de elmalı kurabıye var aynı onun gıbı olmus :) hayatta tek sevmedıgım sey kurabıye yapmak ama bazen canım cook cekıyor..bu kurabıyelerden bır tanesı tatlı krızıne tam ılac ve deva :)
    ellerıne saglık :)
    zor tuttum kendımı gıdıp bır tane yememek ıcın :)

    YanıtlaSil
  2. geriye kalacak gibi değil ,çok nefis görünüyor.bitmesi çok doğal.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Sümeyye ben bimdeki kurabiyeleri görmedim..
    Ben kurabiye yapmayı çok severken yemeği sevmeyenlerdenim..Ama tatl sevenler için birebir...
    Berna teşekkür ederim canım gerçekten öyle..

    YanıtlaSil
  4. Hiç satılmaz olur mu? O kadar orjinal görünüyorlar ki..
    Ellerin dert görmesin Sevgicim.Allah hayrını kabul etsin...

    YanıtlaSil
  5. cok degisik olmus,
    ellerine saglik..
    tadi da cok guzeldir eminim..
    hapsi de satilmis masallah :)

    YanıtlaSil
  6. sevgi'ciğim ellerine sağlık canım çok güzelll görunuyor.bir tane alıp yemek isterdım ama rejimden dolayı malesef bakmakla yetınıyorum canım:)sevgilerr

    YanıtlaSil
  7. Cok güzel olmus... Ellerinize saglik... Sevgilerimle, afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel gorunuyorlar,denemek lazim !
    Elmali kurabiyeyi cok severim zaten.

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...