24 Ağustos 2010 Salı

Akraba Gününden Akraba İtfarına Geçiş...

Bu hafta sonu bir zoru daha gerçekleştirdik ..
Ne mi yaptık?
Ramazan dolayısı ile bu ay ki akraba günümüzü İftar buluşmasına çevirdik..
Hem de sadece bayanlar ve çocuklar değil eşleri de buna dahil ederek...
Aslında ev sahibi adına biraz tedirginlik duymadık değil hani,
tam olarak çocukları da saydım 45 civarıydı sayımız...
Bu kadar misafiri hem de akşam yemeğinde ağırlamak zor olur diye düşündük ..
Amaaa teyzem kızı Birsen hakkıyla kalktı bunun da altından..
Tabii bunda diğer kız kardeşlerinin katkısı da unutulmaz..
Bu bizim Birsende ki ilk günümüz değil bakınız önceki burada


Akşam üzeri İstanbul trafiğini aşıp da
Birsen'lere vardığımız da birbirinden güzel lezzetlerle donatılmış üçbuçuk sofra ile karşılaştık..
Neden buçuk ? Şöyle izah edeyim,
Sofraların biri bayanlara,biri erkeklere ,biri gençlere sonuncusu ise en miniklereydi.. 
Dedim ya akşamdı ,iftardı ve sofra başı muhabbet başkaydı...
Muhabbete dalıpta fotoğraf çekemedim desem ne dersiniz?..
Bu seferlikte böyle olsun bi dahakine telafi ederiz inşallah..
Sizleri iftar sofralarınız için fikir olması adına menüde ki lezzetlerle başbaşa bırakıyorum...

*Süzme mercimek çorbası
*  Etli ve soslu karışık sebze yemeği 
*Pirinç pilavı
*Zeytinyağlı fasulye
*Kuru patlıcan dolması
*Sirkeli karışık kızartma tabağı
*Yoğurtlu karışık salata(Marul,tavuk,mısır ve turşu)
*Yoğurtlu kabak salatası
*El açması börek
* Vişne suyu
*Şekerpare ve Tavuk göğsü 

Benim sayabildiklerim bunlardır ,unuttuklarım varsa affola ..
Birsen'e ev sahipliği ve lezzetli yemekleri için tekrar teşekkür ediyoruz. 

10 yorum:

  1. yaaama tek basına ramazan gecıren bır arkadasın vvarken bu ayıppp :)

    yadım bunu kenara :)

    Ellerınıe saglık yapanın edenın. keselerıne evlerıne bereket

    YanıtlaSil
  2. Sümeyye uzaklardasın, yakında olsan inan her akşam seve seve davet ederdim seni.
    Belki akraba günümüze de gelirdin he ne dersin:)

    YanıtlaSil
  3. aman yarebbim kuru dolma değilmi o ımmm ne lezzet ne lezzet
    şanslı sevgi

    YanıtlaSil
  4. Ellerine emeklerine saglöik canim hayirli iftarlar öptüm.

    YanıtlaSil
  5. sevgicim sizin akraba günlerinizi merakla takip ediyordum.buda çifte kavrulnuş olmuş.vallahi helal olsun.okadar insanı doyurmak kolay değil.sizin ailenin hanımları maşallah çok marifetli anlaşılanafiyetler olsun

    YanıtlaSil
  6. biz bunu yıllardır yapıyoruz :)

    yapanların ellerine sağlık,yiyenlere afiyet..

    YanıtlaSil
  7. Allah birliginizi hic bozmasin insallah...

    YanıtlaSil
  8. SEVGİCİM MAŞALLAH BİRSENE VE KARDEŞİNE .ELLERİNE SAĞLIK.HAYIRLI FİTARLAR

    YanıtlaSil
  9. Akraba günlerınıze hayranlıkla bakıyor idim şimdi iftar sofralarınıza bakacagım..

    RABBİM ; Samimiyetınızı , mutlulugunuzu hiç bozmasın.

    YanıtlaSil
  10. selamun aleykum

    kuzenin birsenin adresi verirsen ,bende ugrarim artik sizinle beraber:)))onceki yaptiklarida cok guzel olmus.iftarin tadi misafirlerle cikiyor.ne guzel eglenmisinizdir ablam.patlican dolmasina bayildim:)elleri dert gormesin yapanlarin.yiyenlerede afiyetler olsun.:)

    rahmana emanetsin.selametle

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...