23 Ocak 2011 Pazar

Evde okul toplantısı için yaptıklarım.....



Büyük oğlum Furkan, bu sene orta 1. sınıfa başladı .
Sınıfının değişimi ile yaptıkları aktiviteler de haliyle değişti..
Çocuklar okul sonrası bir öğretmeleri eşliğinde her hafta bir arkadaşının evinde buluşuyorlar...
Hem eğitici hemde eğlenceli vakitler geçiriyorlar; arada mola verdiklerinde de birbirinden lezzetli şeyler yiyerek sohbete devam ediyorlar..
Üstteki görüntü bu anlardan birinde çekildi..
Mamaları yedikten sonra da aldıkları enerji sayesinde kaldıkları yerden devam ettiler..
***
Yapacağımız şeylere bir gün önde Furkan'la kararlaştırdık.
Genel anlamda çocukların severek yiyeceği ve beni fazla yormayacak şeyler yapmaya çalıştım..
Buna rağmen hamilelikten dolayı bayağı yoruldum.
Ama sonuç beni mutlu etti; çünkü çocuklar tabaklarında hiç bir şey bırakmamıştı..

Kedidili'nden yalancı ekler pastacıklar
Salatanın ismine tıklayarak tarife ulaşabilirsiniz
Kakaolu ve sade sevimli kurabiyeler
Minik pizza ve pidecikler
Tarifler azzz sonra geliyor..........

2 yorum:

  1. süperlerrrrr.bekliyorum tarifleriiii.

    YanıtlaSil
  2. süper şeyler hazırlamışsın
    tam çocukların seveceği şeyler
    ellerine sağlık süper gözüküyor

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...