9 Mart 2012 Cuma

Sucuklu Çiçek Milföyler



Herkese hayırlı cumalar olsun inşallah ;
İşte size milföy hamurunun çiçek olmuş hali..
Milföy hamuru malum acil misafir durumunda ,hanımlar için kurtarıcı bir hamur..
İşte biz de burada ki akraba günümüzde bu sucuklu milföyleri yapmıştık..
Şekil itibari ile hazırlanışı çok eğlenceli ve güzel..

Malzemeler
1 paket milföy
1 yumurta sarısı

iç malzeme
Sucuk, peynir, kaşar peyniri ,patates, kıyma veya elmalı tatlı harç
 

Yapılışı
Milföyleri yumuşamaları için tezgaha dizelim..
5dakika kadar kullanılabilecek yumuşaklığa gelene kadar bekletelim. (milföy yapraklarının çok yumuşamalarına izin vermeyelim aksi halde şekil vermeniz zorlaşacaktır)
İçine dilediğimiz malzemeyi ekleyerek yukarı kolajda gösterdiğim gibi hazırlayalım..
Üzerlerine yumurta sarısı sürelim 200 derecede kabarıp ,kızarıncaya kadar pişirelim.
Özellikle sıcak sıcak servis edelim..
*
İç malzeme olarak elmalı harç kullanırsanız ; milföyleriniz piştikten sonrada üzerlerine pudra şekeri serperseniz de çok lezzetli olacaktır..

...............Afiyet Olsun..............

11 yorum:

  1. Çok cici görünüyorlar tam baharlık :)) ellerine sağlık bunu denemeliyim ....
    hayırlı cumalar canım.

    YanıtlaSil
  2. Çok şık ve pratik bir tarif. Ellerinize sağlık, afiyet olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık milföy hakkındaki düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum

    YanıtlaSil
  4. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel ve şık olmuşlar elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, tarifinizi tuttum, milföyün şekli güzel olmuş.
    Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. masallah bu ne hamaratlık yaaa cok ıstedım :)

    YanıtlaSil
  8. çok değişik,süper bir fikir:)denicem inşallah,ellerinize sağlık:)
    Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. harika bir şekil... aklımda olsun!

    blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim-->tamzamanlianne.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. DUYGU'DAN SEVGİLER :)
    SEVGİ HANIM BEN KAŞAR PEYNİRİ İLE YAPTIM O GÜZEL ÇİÇEKLERİNİZDEN FAKAT TAHMİN EDERSİNİZ Kİ KAŞARLAR ERİYİP AKTI :) SANIRIM BİRDAHAKİNE SOSİSLİ TERCİHİM OLACAK... ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...