21 Kasım 2013 Perşembe

Patates Pizzası (Hamursuz)


Patates pizzasını  kahvaltı için hazırlamıştım..
Hem pratik hemde lezzetli olan bu tarifi kahvaltıda sunabileceğiniz gibi 
et yemeklerinizin yanında garnitür niyetine de sunabilirsiniz..


Malzemeler
5 adet orta boy patates
5-6 yemek kaşığı sıvı yağ
1 kase sosis(doğranmış)sucuk da olabilir
3-4 adet sivri biber
1 adet yemeklik doğranmış kuru soğan
1 çay bardağı mısır
1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
Tuz, kekik, karabiber

Yapılışı
Patatesleri soyup küp küp doğrayalım ve( haşlama suyuna da tuz ilave ederek) 
dağılmayacak şekilde haşlayalım süzelim.
Sıvı yağda küçük doğradığımız  kuru soğan ve biberleri kavuralım..
Sosisleri ilave edelim;1-2 dakika sonra haşlayıp süzdüğümüz küp patatesleri,tuz,karabiber ve kekikle beraber ilave edelim ve patatesleri ezmeden karıştıralım.  
Uygun bir fırın kabına bu karışımı boşaltalım,
 üzerini düzelttikten sonra kaşar rendemizi eşit şekilde serpelim.
Önceden 190 derecede ısıttığımız fırında kaşar peynirler eriyip  kızarıncaya kadar pişirelim.

*Patatesi isterseniz haşlamadan yine küp küp doğradıktan sonra yağda soteleyip diğer malzemeleri de sırasıyla üzerine ekleyip de bu pizzayı yapabilirsiniz..
*Bu pizza da malzemelerde ekleme ya da çıkarma yapabilirsiniz tercih sizin ama mantarında yakışacağını düşünüyorum....

*İsterseniz akşamdan hazırlayıp sabah fırına verebilirsiniz ki bu yönüyle de çok pratik.

........Afiyet Olsun........

3 yorum:

  1. bende çok severek yapıyorum hakikaten nefis oluyor..
    ellerine sağlık canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık değişik bir fikir oldu bnada

    YanıtlaSil
  3. şu bloga ''aiiiyyy ben bunu bilmiyodum!'' diye bakmaktan bir hal olmustum:))sonunda benım de bildiğim bişey görünce bır avundum ki sorma:))

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...