1 Mart 2014 Cumartesi

Çocuklar için Hazırladığım 5 Çayı Lezzetleri


Fotoğrafları hazırlayıp yükledikten sonra işin en zor kısmı,
 başlık ve posta başlamak için gerekli olan ilk cümle.. 
Bu kısmı atlattım mı gerisi kendiliğinde geliyor..
*
Evet Facebook'dan Sevgiden Esintileri takip edenler bileceklerdir bu görüntüleri..
Bugün hazırlık yaparken mutfakta hazırlık içinde olduğumu azıcık çıtlatmıştım takipcilerime..
Küçük oğlum Berkan'ın arkadaşları ve öğretmeni 5 çayında bizdeydiler ..
Oğlum her zaman olduğu gibi sabah evden çıkarken  bugün için siparişlerini verdi de gitti.
Gelir gelmez de tabii teftiş için mutfağa koştu .
Hazır masayı görünce de gözleri ışıldamış vaziyette arkadaşlarını davet etti.

Verilen ilk sipariş Kakaolu ve Muzlu Rulo pastaydı   .
Övünmek gibi olmasın ama pastam süper oldu.
Yapılışını ve tabii tarifini önümüzde ki günlerde sizlerle de paylaşacağım.


Pastanın kreması biraz fazla gelince yine çevir kazı yanmasın dedik 
ve
Minik bardaklarda krema servis ettik küçük beylere.
Niyetim üstünü meyvelerle süslemekdi ama  evde sadece muz kalınca dışarı çıkmaya da üşenince pasta ile malzeme biraz aynı oldu.


Yoğurtlu ve Mısırlı Makarna Salatası
Çocukların en çok rağbet ettiğiydi desem yeridir..
İçinde neler olduğu görülüyor aslında ama ben 1 diş sarmısak rendeledim
 3 yemek kaşığı da mayonez ilave edince lezzeti taçlandı..


Kuru yemişli Tuzlu Kurabiye
Yeni bir kurabiye tarifi daha sizlerle..
Tadını içindeki kuru yemişlerden alan bu kurabiyeyi yemeğe doyamayacaksınız..
Çayın yanına çok yakışacak bir kurabiyedir iddia ediyorum..
Tarifini tabii ki vereceğim ama önümüzde ki günlerde inşallah..
   

Tatlı kurabiye olarak ise Kavala Kurabiyem vardı..
Kavala'nın lezzetini anlatmaya gerek yok zaten bilen biliyor denemelisiniz diyorum sadece ..


İçecek olarak Şeftalili ,karadutlu ve erikli komposto servis ettim..
Lezzeti güzeldi..
İlk baharın yaklaştığı şu günlerde dondurucu stoğumu eritmek için iyi bir seçimdi.
Çocuklarda sevdiler.
Gazlı içeceklerin ya da çayın yerine geçebilecek güzel bir alternatif oldu..


Bugün tarif verebilmeyi çok isterdim ama vakit biraz geç oldu..
Yarın ise akrabalarımla yaptığımız kahvaltı günümüz var size önümüzdeki günler de dememin sebebi budur.
Yeni hafta içinde tarifleri yazacağım inşAllah..

Hayırlı ,huzurlu bir hafta sonu dilerim hepimize.  :))

3 yorum:

  1. Her zamanki gibi harikasin Sevgicim,ellerine kollarina saglik!

    YanıtlaSil
  2. kim bilir çocuklar ne kadar mutlu olmuştur emeklerine sağlık canım harika olmuş her şey ...

    YanıtlaSil
  3. öncelikle maşallah demek istiyorum çeşitler ve sunum muhteşem bende böyle olmak istiyoruuum :)))

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...