26 Şubat 2014 Çarşamba

Kremalı Fesleğenli Kaşarlı Makarna (Mafaldine)


Bugün bildiğiniz makarna tarifi var..
Ama tarif biraz alengirli..
Normalde evde çok makarna tüketmemeye dikkat ediyorum.
Bu makarna şekil itibari ile markette dolaşırken dikkatimi çekti ;attım sepete..
X markanın mafaldine olarak geçen çeşiti..
Uzun şerit şeklinde pişince hoş kıvrımlar oluşuyor..    

Aynı tarifi siz aslında istediğiniz bir makarnayla da hazırlayabilirsiniz .

Malzemeler
1 paket makarna(mafaldine)
Haşlamak için su
1 yemek kaşığı tuz 
2 damla sıvı yağ

Sosu için
1 su bardağı krema
1 diş sarımsak
2-3 yemek kaşığı sıvı yağ
Tuz, karabiber , toz fesleğen 
ve
Üzerine kaşar peyniri rendesi

Yapılışı
  Kaynamış suya 1 yemek kaşığı tuz ve sıvı yağı ekleyip makarnaları ilave edelim..(Kırmadan bütün olarak)
 Makarnaların pişme süresi kutu üzerinde 9 dakika ama ben pişmiş sevdiğim için bu süreyi ben biraz daha uzattım... 
Makarna istediğiniz kıvamda haşlanınca  süzelim.
Genişçe bir tencereye 2-3 yemek kaşığı sıvı yağı alalım.. 
Sarımsakları rendeleyelim ve karıştırarak kavuralım..
Daha sonra kremayı ilave edelim..
Tuzunu, karabiberini ilave edip süzdüğümüz makarnayı da tencereye ekleyelim..
İyice karıştırıp genişçe bir servis tabağına dökelim..

Üzerine peynir rendesi ve fesleğeni ilave edip özellikle sıcak sıcak tüketelim..

....Afiyet Olsun...

6 yorum:

  1. Bayıldım çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. bulmam lazım ben bu makarnayı :)

    YanıtlaSil
  2. Bu makarnaya bayılıyorum bende..Kremaylada ayrı bir güzel oluyor makarna,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. offf harika maalesef kremalı makarnalar cok güzel oluyor bu makarnayı görmüştüm aldığımda bende böyle yapayım...elinize sağlık...Bende beklerim uzun zaman ara vermiştim tekrar döndüm.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. BEN DE pişmiş seviyorum, ne çok çeşidi var makarnaların :)
    kaşar da girince durulur mu hiç :)))))

    YanıtlaSil
  5. İlknur
    İyi günler ellerınıze sağlık çok hoş gözüküyor. Krema ne kreması peki. Ne diye geçer? Tatlılarda kullanılan krema mı?

    YanıtlaSil

  6. yani demek istediğim tatlılarda kullanılan süt kreması ile yemeklerde kullanılan süt kreması aynı mı?

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...