20 Mart 2014 Perşembe

Yoğurtlu ,Havuçlu Patates Salatası



Bu salatanın tarifini daha önce blogda paylaşmıştım.. 
Fotoğrafı güncellemek ve tarifi hatırlatmak için tekrar paylaşıyorum..
Salatanın tarifi için buraya bakabilirsiniz..

Üzerinde süsleme için kullandığım kırmızı pancar turşusu.. Kurabiye kalıbı ile kesip kullandım..
Pancar özellikle kansız olanlar için birebir bir gıda..
Kırmızı pancarın ayrıca başka faydaları da var



*Kırmızı rengini veren pigmentler kansere karşı savaşta etkiliymiş.
*Kalp sağlığını korurmuş.Hipertansiyonu önlemek için pancar suyu tüketebilirsiniz.(tuzsuz olarak)
*Kırmızı pancar suyu kan basıncını düşürücü etkiye sahipmiş. 
*Günde bir bardak kırmızı pancar suyu içmek yüksek tansiyonunun düşürür.
*Zengin folik asit oranına sahipmiş.
*Karaciğeri korurmuş.
*Böbrekleri çalıştırırmış.
Bu kadar faydası olan bir gıda da tüketilmeyi fazlasıyla hak ediyordur.. 

Kırmızı pancar turşusu tarifim için buraya bakabilirsiniz..

4 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş. Pancar ın bu faydalarını bilmiyordum.. Özellikle kansızlık için tüketmeliyim. sağolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de kansızlık var Nursevin Hanım
      ve turşusunu severek tüketiyorum..Görüntüsü de ayrı güzel..

      Sil
  2. ellerine saglık sunum da çok güzel olmuş
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Sevil Hanım....

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...