29 Nisan 2014 Salı

Yeğenim Feyza'nın Doğum Günü Menüsü


Harika bir menü ile dönüş yaptım..
Bu arada bir hayli yoğundum..
Misafirler ağırladım , yeğenim Feyza'nın doğum gününü gerçekleştirdik..
Gözlerdeki gülümseme buna değdiğini gösteriyor değil mi?
*
Feyza kardeşimin ilk göz ağrısı.
Tüm bu hazırlıklara layık olgunlukta ;halasının kuzusu.
 Halası olarak pastasını ve kurabiyelerini hazırladım..

Doğum günü ile aynı zamanda bir de gün toplantısı gerçekleştirildi..
Feyza'nın yanındakiler sınıf arkadaşları..
Anneleri de gün için hazırladıkları lezzetleri getirdikleri için menümüz biraz kabarık..   
  
Doğum Günü Pastamız
Meyveli bir pasta.. Fotoğraf baskılı ve şeker hamuru süslemeli.
2 sade bir kakaolu pandispanyadan oluşan 3 katlı bir pasta.
Daha önce bu tarz bir tarif vermiştim ama tekrar detaylı tarif istenirse verebilirim..
  

Fotoğraf Baskılı Kurabiyelerimiz
Feyza'nın isteği ile özenle hazırlandı arkadaşlarına hediye edildi..
Yapılışı detaylı olarak anlatmıştım..


Fotoğraf yetmeyen bir kaç kurabiyeyi de Feyza'nın adıyla donattım..


Paketlenmiş halleri pek bir albenili oldular..


Bu kurabiyeler de özel tariflerim arasına girmeyi hak edenlerden..
Şaşmayan lezzet ve kıvam.
Tarifi blogda var.


2 adet vardı diğerini çekmemişim..


Tarifi blog'da mevcut.


Tarif için tıklayınız..




 Sosisli Milföy Çubukları
Yapılışı kolay sunumu şık bir lezzet ;yapılışını göstereceğim..


Davetlilerden gelen tariflerdendi..


Kaşık Helvası
Yine gelen lezzetlerden


Hindistan Cevizli Susamlı Kurabiyeler
Gelen lezzetlerden..


Zebra Kek
Gelen lezzetlerden


Makarna Salatası
Gelen lezzetlerden


Düğüm Açma
Gelen lezzetlerden


Çocuklara içecek olarak ev yapımı çilekli limonata
Tarifi blogda mevcut..
Buraya tıklayıp tarifi görebilirsiniz..


Yine çocuklara için 
Patlatılmış mısır..


Pastamızın dilimlenmiş hali..


Ve son..

Sizde bu tarz bir hazırlık yapmak isterseniz ;
bu ve diğer postlarda ki menülerimiz sizler için fikir verici olabilir..

Buraya tıklayıp diğer menüleri de inceleyebilirsiniz..

7 yorum:

  1. feyzaaaaas cok sanslisin boyle bir halan var.her sey mutis guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mavicim ben biliyorum ki senin çocuklarında aynı şekilde çok şanslılar çok becerikli üretici bir anneleri var.

      Sil
  2. Maasallah Allah uzun omurler versin.hala olmak da baska kendimden biliyorum;)) kismetse yarin gun var senin su catallardan yapmayi planliyorum.cok heyecanliyim sevgi, kokusu burnuma geliyor daha simdiden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Serapcım.. Çatalları özellikle öneriyorum çok lezzetli oluyorlar kızarınca hemen fırından çıkar çok kızarmasına izin verme lezzeti öyle daha güzel oluyor.. Kolay gelsin..

      Sil
  3. Feyzanin yeni yasi kutlu olsun halasi,her zamanki gibi muhtesemsin! Susamli Kurabiyeleri merak ettim,tarifi varmis neyseki,her sey nefis ellerinize saglik! sevgiler bizden de!

    YanıtlaSil
  4. Merhaba takipçilerinizdenim.Zebra kek yapıcaktım ancak blogta tarif bulamadım eklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. hepsi harika görünüyor, hünerli eller konuşmuş yine.. nice sağlık be mutlu seneler..

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...