17 Şubat 2015 Salı

Akraba Günü Menümüz(Şubat 2015)


Gün menülerine kaldığımız yerden devam..
Bu hafta sonu günümüz en büyük teyzemin en küçük kızındaydı..
Genel itibari ile güzel bir gün oldu.
Hava soğuk ve yağmurluydu  ama gün  evi sıcacıktı diyebilirim.
*
Gün menülerimizin hatırı sayılır derecede takipcisi olduğunu blog istatiklerim bana söylüyordu..
Ama canlı canlı söylendiği zaman ayrı bir mutlu oluyorum.
Değil mi ama misafiriniz geleceği zaman yapmanız gereken sadece hazır menüleri incelemek.
Böylelikle misafir için ne yapayın derdine son veriyoruz .
Siz bizi takip edin zarar etmezsiniz benden söylemesi.

Gelelim son günümüzün menüsüne
*Zeytinyağlı Barbunya
*Makarna salatası (Yeşil mercimekli ve kalplii)
*Karnabahar mücveri
*Patatesli sarma börek
*Mücverli mini dürümler
*Kabak ve patates yoğurtlaması
*Kakaolu ıslak kurabiye
* Tahinli çörek
*Kremalı Şerbetli Kek Pasta (Saray Tatlısı)

Zeytinyağlı Barbunya

Makarna salatası 
(Yeşil mercimekli ve kalplii)

Karnabahar mücveri


Patatesli sarma börek


Mücverli mini dürümler


Tahinli çörek


Kabak ve patates yoğurtlaması 


Kakaolu ıslak kurabiye


Kremalı Şerbetli Kek Pasta (Saray Tatlısı)

Çok lezzetli bir tatlıdır
Tarifi blogda burada mevcut..


Günümüze bazı bazı katılan teyze oğlu Burak yine çiğ köftesi ile katılımını gerçekleştirdi..
Ellerine sağlık çiğ köfte her zaman ki gibi  lezzetliydi


Son olarak bu postumuzu da gün masamıza genel bir bakışla bitirelim..


Ev sahibemize teşekkürlerimizi sunuyoruz .
Her şey lezzetliydi ellerinize sağlık..

....Afiyet Olsun...

5 yorum:

  1. ikramlar nefis görünüyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel görünüyor ama tariflerinide yayinlasaniz daha güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  3. hepinizın ellerine sağlık her sey harika olmuş muhebbetiniz hiç bıtmesın ınsallah :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı Cumalar.Ben Elif yemekler nefis ellerinize sağlık muhteşemsiniz.Lütfen en kısa zamanda tariflerini istiyorum sabırsızlıkla bekliyorum.susamlı tatlıyı da deneyip inşallh fikrimi paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar sevgi hanım acaba kalpli makarna salatasının tarifini alabilirmiyim sitenizde bulamadım tesekkürler

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...