2 Haziran 2015 Salı

Şeker Hamurlu Mezuniyet Kurabiyeleri


Bu mezuniyet kurabiyelerini teyzemin kızı Beyza ve arkadaşlarının isteği üzerine hazırladım..  

Kurabiyelerin kurabiye kısmını hazırlamak kolay olsa da süsleme kısmı hayli zaman alıyor..
Resmen arı gibi kurabiyeyi minik mink işliyorsunuz..
Bir bakmışsınız saatler siz fark etmeden geçmiş gitmiş..

En sonunda ortaya çıkan tablo yüzünüz de bir gülümseme oluşturuyor ya bu her şeye değiyor..


Mini mini diplomalarımız pek şirin görünüyor değil mi?


Tüm kurabiyeler tek tek elden geçiyor..
Konsept kep ve diplomadan oluşuyordu..
Siyah hamurun dışında beniz zorlayan bir şey olmadı..
Siyah hamuru şekillendirmek o kadar zor oldu ki keplerde aslında hamurdan dolayı istediğim gibi olmadı ama iş gördü diyelim.



Yakından görünüm.


İstenen kurabiye sayısına ulaşınca kalanlarla da Beyza ya özel bir kaç kurabiye hazırladım..


Tek tek poşetleyip kurdelelerini bağladık mı paketleyip teslimata hazır oldular..
Tüm işlem bu kadar..

Ne kadar kolay değil mi?
Hiç kolay değil ama çoook zevkli.

Tabii zevk alana. 

Beyza ve arkadaşlarını mezuniyetleri için kutluyorum..
Üniversite ve devamı içinde başarılarının artarak devamını diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...